نوشته شده توسط : غریبه

این روش نمی تواند عملکرد خوبی در زمینه ارتقاء صفحات سایت خود برای کلمات کلیدی مشخص، داشته باشند. توجه کنید که کاربران بسیار بی حوصله اند! تنها چندثانیه تاخیر در بارگذاری سایت، می تواند سیل عظیمی از کاربران را فراری بدهد و این قطعا ضرر بزرگی به رتبه وبسایت شما خواهد زد. اول از همه باید بررسی کنیم دلایل اینکه شما نمی توانید رتبه سایت خود را ارتقا دهید چیست.

واقعیت اینجاست که هیچ به اندازه محتوا به سایت ها در کسب اعتبار و کسب رتبه های خوب در نتایج جستجو کمک نمی کند. محتوای بی همتا و غیر کپی که به صورت مداوم و بدون وقفه در سایت منتشر گردد در طولانی مدت باعث کسب اعتبار از نظر گوگل شده و با بدست آوردن اعتماد گوگل باعث می شود که در نتیجه باعث می شود شما با کلمات کلیدی مختلف رتبه های خوبی در نتایج گوگل بدست آورید.

در سئو نمی توان تضمین داد و اگر کسی تضمینی در انجام یک پروژه بدهد، عملا مهارت کم خود را نشان داده است! فقط کافیست مخالف بقیه صحبت کنید! در این صورت به احتمال ۹۰% جای شما در صفحه اول نتایج گوگل است! در نتیجه، کوچک یا بزرگ بودن کمپانی و میزان بودجه نیز اهمیتی ندارد. مهم کیفیت محتوایی است که در اختیار کاربران قرار میگیرد.

مخصوصاً هنگامی که شما به تازگی کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کرده باشید. چون شاید باور نکنید اما هنوز کاربرانی هستند که نمی دانند باید اسکرول کنند! بنابراین شما باید از بهترین تکنیک هایی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنید. اما این را می‌دانید که تفاوت بسیاری بین نرخ کلیک بالا در رابطه با نتایج برتر و پایین تر وجود دارد؟ شما باید از تکنیک های خاصی استفاده کنید تا بتوانید برند خود را را بهبود دهید.

بهترین روش های بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ برای صنعت گردشگری رند نکته اول اینکه سایت های خبری معتبر و پربازدید را برای انتشار رپرتاژ آگهی انتخاب کنید . فروشگاه اینترنتی سه سوت اسپرت با ارائه بهترین لباس‌های تیم فوتبال ایران و جهان توانسته رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

نکته مهم این که همه پکیج های ما با تخفیف عرضه می شن. کافیه با ما تماس بگیرید و از تعرفه پکیج ها مطلع بشید. آخرین نیوز

بزرگ‌ترین مشکل هم اطلاعات ناصحیح و دور از واقعیتی‌ست که در فضای مجازی وجود دارد و توسط اشخاصی با اطلاعات نادقیق جمع‌آوری شده‌اند... همانطور که میدانید تعداد بنر های تبلیغاتی که در سایتهای پربازدید بصورت تبلیغات کلیکی یا بنر ثابت قرار دارد تا حدی زیاد شده است که همه ما نسبت این بنر ها بی توجه شده ایم و کمتر پیش می آید که روی یک بنر کلیک کنیم .

البته، توجه داشته باشید که ما برای نوشتن متن رپورتاژ، یک هزینه جداگانه از شما دریافت خواهیم کرد. این یعنی دریافت بک لینک فالو دائمی از سایت هایی با اتوریتی بسیار بالا در گوگل .

طراحی سایت نمونه کار طراحی سایت طراحی سایت شرکتی سئو چنانچه شما نیز تجربه ای در زمینه خرید این چنین بک لینک هایی دارید لطفا از بخش نظرات مطرح نمائید تا در سایت منتشر گردد.

مقالاتی که به عنوان پست مهمان درج میشوند معمولا باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دقیقا مطابق با موضوعات سایت پذیرنده باشد. همه مواردی که در رپورتاژ آگهی رعایت میکنید باید در این روش نیز به کار گیرید.

رسانه هائی همچون تلویزیون و روزنامه اطلاعات بصورت یكطرفه به مخاطب عرضه البته در برخی از شرکت‌های بزرگ حتما و حتما متن آنها در داخل خود سازمان و شرکت تنظیم‌شده و مورد تائید قرار می‌گیرد نکته مهم این است که ، بی‌طرفانه بودن محتوا و ادبیات استفاده‌شده برای این نوع محتوا است، هرچند که بازهم نوعی از تبلیغ است که هزینه‌ای برای صرف شده و هرگز پوشش‌دهنده نکات منفی در رابطه با یک محصول یا کالا نمی‌شود

- لینک مطلب معرفی محصول شما در تمام محل هایی که لیست مطالب پی سی دانلود نمایش داده می شود. پاسخ سوالاتی که مطرح کردید به شرایط زیادی وابسته است و پاسخ به آنها میتواند مشکلاتی را ایجاد کند.

کلیه بک لینک ها به صورت دائمی ایجاد می شوند و معمولا از طریق کامنت گذاری در سایت ها و وبلاگ ها انجام می شوند.

تبلیغات و بازاریابیمباحث تبلیغات و بازاریابی همچون تبلیغ در اینستاگرام و تلگرام و تبلیغ در پیج های معروف و غیره با توجه به اینکه لینک سایت شما در سایتی بزرگ و معتبر قرار میگیرد در نتیجه در رنک سایت و سئوی سایت شما تاثیر زیادی دارد .

یکی از فاکتورهای تاثیر گذار بر رتبه بندی نتایج گوگل وجود تصویر و ویدیو در صفحه است. شما میتوانید با قرار دادن تصاویر اختصاصی و مرتبط با متن آگهی ارزش و اعتبار صفحه ایجاد شده را افزایش داده و نتیجه بهتری از خرید رپورتاژ کسب کنید.

رپورتاژ آگهی جزء برترین خدمات تسمینو میباشد که به شما کمک خواهد نمود بصورت مستقیم رپورتاژ خبری خود را در برترین رسانه های فارسی منتشر نمایید.از مهمترین ویژگی های خرید رپورتاژ آگهی در ایران معنی ریپور تاژ آگهی متفاوت است؛ در رپرتاژ آگهی سایت‌های ایرانی عموماً وب‌سایت یا اپلیکیشن آنلاین به دیگران معرفی می‌شود؛ این معرفی عموماً با گرفتن با بک‌ لینک همراه است. هدف از خرید رپورتاژ آگهی یا لینک سازی دستی تقویت صفحات است. اگر در کلمه کلیدی هدف جایگاهی ندارید یعنی محتوای شما به اندازه کافی خوب نبوده است و در این مرحله لینک سازی هم کمکی به شما نمیکند.

 

این مقاله از سایتهای زیر برداشت شده است:

https://finderskeepersrecords.bandcamp.com/album/reportage

https://wherewestand.gettyimages.com/gi_grants/grants-for-editorial-photography/

https://www.shutterstock.com/search/reportage

https://thamesandhudson.com/topics/reportage

https://graphpaperpress.com/themes/reportage/

https://irsocial.net/buy-reportage/



:: برچسب‌ها: کسب رتبه های خوب در نتایج جستجو ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

قبل از یادگیری موارد پیچیده، ابتدایی ترین افعال را بیاموزید. دویدن، پیاده روی، پرش، متوقف کردن، سقوط، بودن، داشتن، گفتن، انجام دادن، دستیابی و غیره اینها در ابتدای کار مفیدترین هستند و گفتن و یادگیری آسان تر از موارد دیگر هستند کلمات پیچیده یادگیری صفت ها.

وقتی اسم و فعل را پایین بیاورید، می خواهید برخی از صفت ها را نیز یاد بگیرید تا بتوانید جملات خود را پیچیده تر کنید. صفت ها نیز مشمول سیستم موردی هستند ، بنابراین حتما همانطور که می آموزید اصول آن را درک می کنید که و زبان آلمانی دایلو بیاموزید.

خواندن  در حالی که همه این کلمات را یاد می گیرید، سعی کنید آن ها را بخوانید. این به شما فرصت می دهد تا تمرین کنید و همچنین به جستجوی کلماتی بپردازید که نمی دانید. کتاب های خیلی اساسی مانند کتاب های کودکان را بخوانید، زیرا این موارد برای شما ساده تر خواهد بود.

فیلم ها را تماشا کنید. فیلم ها را با زیرنویس مشاهده کنید. این به شما امکان می دهد از یک فیلم لذت ببرید اما همچنین به شما عادت می کند که چگونه زبان به نظر می رسد. همانطور که فیلم را تماشا می کنید می توانید کلمات و عبارات را بعد از بازیگران تکرار کنید. این همچنین روش خوبی برای یادگیری برخی واژگان اساسی است. سعی کنید توجه داشته باشید که چگونه ترجمه با آنچه در صفحه می گویند ارتباط دارد.

کلاس های پیشرفته را طی کنید. با پیشرفت دانش شما، می خواهید کلاس هایی را برگزار کنید که مطابق با سطح شما باشد. این موارد شما را به چالش می کشد و شما را با جنبه های پیچیده تر زبان آشنا می کند. دوره های پیشرفته از طریق کالج ها و دانشگاه های محلی شما امکان پذیر است، اما همچنین می توانید دوره های آنلاین را از منابع معتبر بگیرید.

 سعی کنید در آلمان تحصیل کنید. کشور آلمان تبادل فرهنگی را به شدت تشویق می کند و می فهمید که تعدادی فرصت برای تحصیل در آنجا وجود دارد. زندگی در آلمان توانایی های زبان شما را بهتر از هر چیز دیگری افزایش می دهد، زیرا این امر شما را در این زبان غوطه ور می کند و خواهید دید که چگونه از آن دست اول استفاده می شود.

شما می توانید از طریق مبادله ای که توسط دبیرستان یا دانشگاه خود ترتیب داده است به آلمان بروید، یا می توانید در دانشگاه یا کالج جامعه در آلمان اقدام کنید. ویزای دانشجویی به شما امکان اقامت در کشور اعطا می شود و شهریه بسیار ارزان تر از بسیاری از مناطق دیگر است. همچنین ممکن است به جای اینکه به مدرسه بروید می توانید کار و کار کنید. اگر به اندازه کافی جوان باشید، حتی کار کردن امکان پذیر است.

یک دوست آلمانی درست کنید. آشنایی با یک دوست آلمانی این امکان را به شما می دهد که زبان آلمانی خود را تمرین کنید از مشاوره در مورد تلفظ و دستور زبان، یادگیری کلمات جدید و همچنین آشنایی با فرهنگ استفاده کنید. می توانید با آن ها به صورت آنلاین گپ بزنید تماس برقرار کنید یا می توانید یک آلمانی محلی مانند دانشجو در دانشگاه خود پیدا کنید.

 به طور گسترده بخوانید همه چیزهایی را که می توانید دست خود را بدست آورید بخوانید. سعی کنید در سطوح بالاتر به تدریج بخوانید تا واژگان شما به چالش کشیده شود. می توانید از هر منبعی بخوانید، اما سعی کنید منابعی را بخوانید که احتمالا از دستور زبان و هجی استفاده خوبی دارند. این به شما کمک می کند تا زبان را به درستی یاد بگیرید.

فیلم ها را بدون زیرنویس تماشا کنید. این مسئله باعث می شود که زبان بدون درک تکیه به ترجمه، زبان را درک کنید. ممکن است همه وقت کلمات را درک نکنید اما با گذشت زمان بیشتر و بیشتر خواهید آموخت. این می تواند یک راه عالی برای ساختن واژگان غیر معمول باشد، زیرا شما با شنیدن نوع زبانی که در گفتگوهای روزمره وجود ندارد خواهید شنید.

نوشتن را درنظر بگیرید. مهم نیست آنچه می نویسید فقط بنویسید. نوشتن معقول و منطقی به درک صحیحی از زبان و دستور زبان نیاز دارد اما به شما در یادگیری سریع تر و راحت تر شدن زبان کمک می کند. اگر اصلا ممکن است، یک آلمانی بومی پیدا کنید تا هر آنچه را که می نویسید بخواند و بازخورد خود را به شما بدهد. می توانید نامه، ژورنالی، بررسی فیلم یا هر چیز دیگری که می توانید به آن فکر کنید بنویسید.



:: برچسب‌ها: آموختن زبان آلمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد



:: برچسب‌ها: اصول زبان برنامه نویسی رایانه , محیط برنامه نویسی رایانه , زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

هنگامی که یک تیم تحقیقاتی در اعماق دریا وجود یک مگالودون - یک کوسه 70 پا ، ظاهراً منقرض شده - را کشف می کنند - در برابر زمان با یک مسابقه ناامیدکننده روبرو می شوند تا جلوی خوردن همه چیز را بگیرند.

شاید با شنیدن این حرف شما را شوکه نکند ، اما فیلم Meg - فیلمی که ظاهراً فقط وجود دارد تا مردم بتوانند در مورد مشت زدن جیسون استاتهام با مشت کوسه غولها شوخی کنند - فیلمی بد است.

با این وجود ، آنچه مهم است تشخیص سطح هدف از جان Jon Turteltaub و کارگردانش است. آیا آنها واقعاً علیرغم تمام تلاششان ، مفصل را خاموش کرده اند؟ یا با ساختن یک فیلم آگاهانه افتضاح ، یک کلاسیک فرقه ای خیلی خوب ، خوب ، خوب ، سعی می کنند کیک خود را تهیه کرده و آن را بخوریم؟ به طور خلاصه ، آیا آنها در شوخی هستند؟

نگران کننده است ، جدا از چند لحظه - یکی از سگهای بسیار کوچک و یک ماهی بسیار بزرگ و آخرین شلیک - به نظر می رسد که جواب "نه" است. اگر Turteltaub همه تلاش خود را برای ساختن این فیلم بزرگ و پرمخاطب از فیلم های کوسه انجام داده بود ، مگ می توانست برنده باشد. به همین ترتیب ، او فیلمی در مورد کوسه به اندازه زمین فوتبال ساخته است که هنوز هم به نوعی مرتکب گناه کاردینال خسته کننده می شود. این صرفاً مجموعه ای از سکانس های اکشن سرب و گفت و گوهای وحشتناک است که می توانست به مجموعه آن ارتقا یابد ("این فسیل زنده دوست من را می خورد!") اگر توسط بازیگرانی که وظیفه انجام این کار را داشتند تحویل می گرفت. متأسفانه ، اینطور نیست. در حالی که حداقل به نظر می رسد رین ویلسون سرگرم کننده است ، به عنوان یک خیرخواه میلیاردر پشت این پروژه ، او تنها کسی است. بیشتر بازیگران ، از کلیف کورتیس تا لی بینگینگ ، با نقش هایی که به سختی می توان آنها را به عنوان آرکتیپ توصیف کرد ، زینت بخشند. حتی The Stath ، قدیس حامی پالپ ، از طریق جسارت غواصی نجات جوناس تیلور مانند این که او در حال بازی در دسته کوچک موسیقی جاز عجیب کوینت ، بردی و هوپر است ، از بین می رود. دانلود فیلم های ایرانی در سال های مختلف

با صحبت از فک ، Turteltaub می داند که مقایسات اجتناب ناپذیر است و با عاقلانه ، یک لحظه قفس کوسه ای کنار ، تا حد زیادی به کلاسیک اسپیلبرگ می دهد. به درستی چنین است ، زیرا مناسب نیست که در همان آب پاشیده شوید. فیلم کوسه ای که این بدهکار به بزرگترین بدهی ، دقیقاً به انواع شخصیت های خاص و صحنه مرگ عجیب و غریب منجر می شود ، رانی هارلین (shlockbuster) دریای آبی عمیق است. اما این یک فیلم آگاهانه افتضاح بود که با زحمت به سر و صدا و سرگرم کننده لحن لبه جنون می پرداخت. در عوض ، مگ در پی آن تنبل است و دائماً به شما یادآوری می کند - دقیقاً همانطور که آسمان خراش با The Towering Inferno و Die Hard انجام داد - که فیلم های بهتری از این فیلم وجود دارد که می توانید در عوض آنها را تماشا کنید.

Turteltaub و نویسندگانش حداقل سعی می کنند همه چیز را با یک نگاه ساده و قدیمی حفظ کنند و این حرکت را از یک پایگاه کلاستروفوبیک به سمت دریا آزاد انتقال دهند و هر بار و یکبار دیگر پیچ و تاب های تلگرام را پرتاب کنند و فقط جالب باشند. اما جلوه ها به ندرت از سطح شاركانادو بالا می روند ، و تلاش برای اینكه شخصیت های انسانی با روشی معنادار با هم ستاره های بزرگ خود ارتباط برقرار كنند وجود دارد. آیا این بدان معنی است که جیسون استاتهام یک کوسه غول پیکر را مشت نمی کند؟ ما آرزو نخواهیم کرد که آن را خراب کنیم ، اما فقط بیایید بگوییم اگر زبان غول پیکر مگ در لمس غمناک خود قرار گرفته بود ، این می تواند بزرگترین لذت گناه تابستان باشد. در عوض ، این اثبات دیگری است که شما نمی توانید کیف پول ابریشمی را از روی انگشت کوسه تهیه کنید.



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم های ایرانی در سال های مختلف ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده است. در ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود ندارد. جدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده است. در کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستند. جدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده است. از این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده است. همین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شد. پس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنید. با این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنید. با کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده است. اگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده است. با رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده است. به محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شود. در کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورد. در این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهد. هر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده است. همچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کند. یعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بود. تمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهید. اما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: نگاه جدید در اندروید 9 , حالت قفل کردن در اندروید 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 | نظرات ()